دانلود فیلم گشر از وحید وکیلی فر

دانلود فیلم گشر از وحید وکیلی فر, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

دانلود فیلم گشر از وحید وکیلی فر

چهار شنبه 13 مرداد 1395
19:10
فیلمباز

رد پا بر بدنم مانده گذشتی از من کف و خون در دهنم مانده گذشتی از من پرم از اینکه چرا قافیه را باخته ام بعدِ تکفیرِ تو هر روز بتی ساخته ام اسب حیوان نجیبیست نتازان و نرو دستِ حوای تو سیبیست نتازان و نرو عشق را جار زدی یک شبه حاشا کردی روزگاران غریبیست نتازان و نرو هر چه دل دادمت و هر چه به من دل دادی قبلِ راهی شدنم در چمدان جا دادی چمدان رفت و چه خوبست خودم جا ماندم نیستی

دانلود,فیلم,گشر,وحید وکیلی فر,دانلود فیلم گشر وحید وکیلی فر,دانلود فیلم,دانلود رایگان فیلم,دانلود فیلم جدید,دانلود فیلم ایرانی,فیلم گشر,دانلود فیلم گشر,دانلود رایگان فیلم گشر,دانلود فیلم

 

مساله این نیست که تنها ماندم نیمه شب عطر تو در پیرهنم می پیچد دست های تو به دور بدنم می پیچد شرم کن مردِ دل آزرده ی پاییزی من بغلم کن هوسِ شعر و برون ریزیِ من شبحِ خانگی ام مردِ گره پیشانی پشتِ این پنجره ام دست نمی جنبانی ؟ کاش در راسِ همین ساعتِ سرگردانی ورقِ واقعه را یکسره برگردانی سهمگین است نهنگی به بیابان برسد

 

دانلود فیلم گشر از وحید وکیلی فر